
HUR BEHANDLAR VI DIN PERSONLIGA INFORMATION?
När du registrerar din information i en av våra formulär, så lämnar du ifrån dig information om dig själv. Ditt namn, ditt företag, vilken e-postadress du har och ditt telefonnummer. Vissa av våra kunder undrar vad vi gör med informationen och här beskriver vi lite mer formellt hur vi arbetar med information.
Vi värnar om din personliga integritet och strävar efter att skydda dina personuppgifter på bästa sätt. Denna policy beskriver varför vi samlar in information om dig och hur informationen hanteras, på vilket sätt du kan ha kontroll över dina egna uppgifter samt hur du kan kontakta oss.
Vi är personuppgiftsansvariga i enlighet med dessa villkor och ansvarar för att behandling sker enligt gällande lagstiftning.
Grunden i allt vi gör är att behandla våra kunder som vi själva vill bli behandlade, alltid. Det gäller även när det kommer till information.
Vi samlar in så lite information som möjligt. Vi behöver veta ditt namn, företag och kontaktinformation för fakturering, samt hur och vad ni jobbar med idag för att skräddarsy det projektsystem som passar ert behov bäst.
För fakturabetalning måste även organisationsnummer uppges. Bara då kan vi erbjuda vår digitala system-tjänst.
​
Sen så måste vi såklart veta vilka produkter du beställer och vi behöver din e-postadress samt eventuellt även telefonnummer för att kunna kontakta dig om vi har frågor eller behöver informera dig ang vår tjänst.
​
När din beställning gått igenom skickas den till vårt system. Vi använder själva Organizers projektsystem, men har även andra system vi använder för att programmera och ta emot inkommande information i. Det är bara vi och affärssystemets programmerare som har tillgång till systemen och ingen bearbetar dina uppgifter utom vi.
Har du fler frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på info@organizer.bz